ଯନ୍ତ୍ରଣାସିକ୍ତ ରେଖାଟିଏ ମୁହିଁ ସାଇତିଛି ଖାଲି ବିଶ୍ୱାସ ମୋର ଯନ୍ତ୍ରଣାସିକ୍ତ ରେଖାଟିଏ ମୁହିଁ ସାଇତିଛି ଖାଲି ବିଶ୍ୱାସ ମୋର
ନିକଟେ ଥାଇବି ଆଖି ବଝେନାହିଁ ଲୁହର ହୃଦୟ ବ୍ୟଥା ନିକଟେ ଥିଲେବି ଆତ୍ମୀୟତା ବିନା ସମ୍ପର୍କ ଟା ଲା ନିକଟେ ଥାଇବି ଆଖି ବଝେନାହିଁ ଲୁହର ହୃଦୟ ବ୍ୟଥା ନିକଟେ ଥିଲେବି ଆତ୍ମୀୟତା ବିନା...
ନାନା ଜାତି ନାନା ଧର୍ମ ସନ୍ତାନକୁ ସିଏ ସେନେହ ଆଦର କରି ନିତି ପାଳୁଥାଏ ଧର୍ମନିରପେକ୍ଷ ଦେଶ ଏହି ମୋ ଭ ନାନା ଜାତି ନାନା ଧର୍ମ ସନ୍ତାନକୁ ସିଏ ସେନେହ ଆଦର କରି ନିତି ପାଳୁଥାଏ ଧର୍ମନିରପେକ୍ଷ ଦ...
ତୁ ହିଁ ଉତ୍ତର ବାରମ୍ବାର ସାଜିଯାଉ ଯେବେ ନିରବେ ବସିଥାଏ ଏକାନ୍ତରେ ତୁ ହିଁ ଉତ୍ତର ବାରମ୍ବାର ସାଜିଯାଉ ଯେବେ ନିରବେ ବସିଥାଏ ଏକାନ୍ତରେ
ଅନେକ ଥର ଖଣ୍ଡି ଉଡା ଦେଇ କ୍ଷତାକ୍ତ ଏ କଳେବର ହେଲେ ବୁଝି ପାରେନା ଏ କି ପ୍ରକାର ଆତ୍ମୀୟତା ବୁଝି ପାର ଅନେକ ଥର ଖଣ୍ଡି ଉଡା ଦେଇ କ୍ଷତାକ୍ତ ଏ କଳେବର ହେଲେ ବୁଝି ପାରେନା ଏ କି ପ୍ରକାର ଆତ୍ମୀୟତା ...
ଅସତ୍ୟ ପଥରେ ପାଦ ଖସିଗଲେ ନେଉ ଏବର୍ଷ କଳେଇ, ସତ୍ୟର ପଥରେ ବାଟ ଚାଲିବାକୁ ହାତ ଧରି ଯାଉ ନେଇ ଅସତ୍ୟ ପଥରେ ପାଦ ଖସିଗଲେ ନେଉ ଏବର୍ଷ କଳେଇ, ସତ୍ୟର ପଥରେ ବାଟ ଚାଲିବାକୁ ହାତ ଧରି ଯ...